Nu lăsați conflictul să reducă productivitatea
În fiecare relație de afaceri există un potențial de conflict în privința intelegerilor contractuale sau a operațiunilor de afaceri. Atunci când apar astfel de conflicte, nu este necesar să suportați cheltuielile oneroase și întârzierile pe care le implica litigiile tradiționale. Medierea este o alternativă fiabilă care vă va permite să păstrați relațiile cu partenerii, colaboratorii și angajații dvs., în timp ce rezolvați disputele relativ rapid, echitabil și rentabil.
Când alegeti medierea, va oferiti dvs. și celorlalți participanți, oportunități noi de a corecta sau elimina neînțelegerile și perspectivele care nu sunt optime. De asemenea, prin mediere veti dezvolta abordări mai eficiente pentru restabilirea dialogului, dacă va doriti acest lucru, și pentru a gasi răspunsuri inovatoare la rezolvarea cu succes a problemelor, menținându-va totodată respectul de sine.
Experiența noastră în gestionarea disputelor de afaceri, interne și externe, ne-a convins că eliminarea amiabila a conflictelor din relatiile de colaborare și mentinerea unei forțe de muncă multumite sunt cheia unei afaceri productive.
Lasati-ne să va ajutăm să creșteti productivitatea!